niedziela, 5 maja 2013

Przynudzam, ale czy aby na pewno?

Szkoda, że majówka jest taka krótka, czyż nie? Znalazłam 2 baterie do (nie) mojego aparatu (dwie z czterech potrzebnych). Sorry, za taki dziwny początek, ale zupełnie nie wiem o czym mam napisać post (czy naprawdę na świecie nie ma baterii AA?!). Pora pokazać wam mój tutorial, który miał nie ujrzeć tego bloga. Zdj z komórki (poszukiwanie baterii trwa) za jakość przepraszam, jutro fotki będą takiej jakości:

mam nadzieje, że do tego czasu nie opuścicie bloga. Jeszcze raz sorry :c. 
Tutorial:

Listek

Potrzebujemy zieloną modelinę i listek bazylii lub jakiejś innej rośliny o dość małych liściach (bazylia ma liście i duże i małe, przynajmniej moja :p)
Z modeliny robimy taki placek.
 Kładziemy na ten placek listek i przyciskamy.
Wychodzi nam liść jak prawdziwy :).

Jeszcze raz przepraszam za wszystkie niedoskonałości w tym poście i nie tylko c: .

Brak komentarzy: