poniedziałek, 3 czerwca 2013

dlugi post

Od czego by tu zaczac??? ok, juz wiem dzsiaj wam powiem jaka jestem zebyscie mnie lepjej zapoznali:

PYTANIA
1. jak sie nazywa moj blog? mam duzo blogow nawet macie tam napisany w jesdnym poscie :P
2. ile mam lat? 11....
3. z kim pisze na blogu? pisze z filine kitty :D
4. od kiedy pisze na blogu? od tego blogu pisze ok. miesiac :*
5. kto mi powiedzial ze mozna pisac na blogach? nikt :(
6.czy ma ladne wyroby? nw wy mi napiscie
7. poco pisze pytania? z nudow
8. jezeli masz bloga to skopjujesz i wklejisz na bloga? :> tak !!!!!

ULUBIONE WYROBY


oto one

JAK WYGLADAM?

1. niebieskie oczy
2.blond krotkie wlosy
3.niski wzrost
4. niewiem co mam juz napisac
narka jutro dokoncze

2 komentarze:

Unknown pisze...

:* jesteś suuuuuuper!

Unknown pisze...

hehe thx