niedziela, 7 lipca 2013

Rozstrzygam konkurs!

UWAGA! UWAGA! Oficjalnie rozstrzygam konkurs "KOTY". Pierwsze miejsce to oczywiście...Julia Ostrowska "Ostra". Twoje kolczyki są przepiękne:

























Otrzymujesz: 10g modeliny FIMO effect (nr. 11), 1 bazę pierścionka i patyczek FIMO limonka i mój wyrób-ciastko z tego posta :).

 Drugie miejsce to Torcik Krem, która nie mogła mi wysłać zdj swojej pracy i pokazała mi ją w inny sposób. Jej praca także mnie urzekła, lecz jest tylko jedno pierwsze miejsce! Torcik otrzymuję za swojego kotka-czekoladkę: 1 bazę pierścionka, 5g FIMO soft (nr 0-white) i mój wyrób-kota macroona z tego posta

PROSZĘ O ADRES NA MAIL feline.a.kitty@gmail.com! 

Niestety nagrody moge wyslac dopiero pod koniec tygodnia z uwagi ze jestem poza domem-pozdro

Brak komentarzy: