poniedziałek, 25 marca 2013

Buteleczka "art"

Oto wynik moich najnowszych eksperymentów. Wlałam lakier do paznokci do buteleczki, wrzuciłam tam micro kulki i powoli wokół tych kuleczek pojawiała się kolorowa woda, a same kuleczki stały się jaśniejsze. Otrzymałam buteleczkę z kolorowym lakierem i micro kuleczkami. Zdj:
Obecnie lakier w buteleczce jest pomarańczowy, ale kiedy weźmie się ją pod słońce widać trochę czerwieni. Buteleczka ciągle zmienia kolor. Teraz przyklejam do niej etykietkę (jaką? w tytule jest wszystko).

4 komentarze:

Unknown pisze...

ja juz to dawno zrobilam lakier byl niebieski : ) bo dalam niebieskie zlote i srebne koliki

Mia_Games pisze...

Wież kto czyta twojego bloga?-Wiesia a Wiesie poznasz tu: http://wiesia-kot.blogspot.com/

Unknown pisze...

A ja czytam bloga Wiesi ;)

Kate Z pisze...

Jak widac mikrokulki reagują z lakierem ;D