niedziela, 10 marca 2013

Dużo rzeczy, mało kasy!

Post skierowany głównie do Torcik Krem. Mam zamówić naprawdę dużo rzeczy, a pieniędzmi (że tak się brzydko wyrażę) nie sram. Nie przesadzajmy więc-całego sklepu nie kupię! Oto propozycję co mogę zamówić:

Zamówiłabym ok. po 3 smaki. Np. truskawka, kawowy i piernikowy (będzie ładnie pachnąć-tak smakowicie). Zestaw 13 zamków to ok. 45zł 5gr, 6 smaków-ok. 9zł 5gr.
Słomki świecące w ciemności. Pakowane po 10 sztuk, po dwa z każdego koloru. Cena 1zł. Tanio, możemy zaszaleć i kupić po 5 kompletów (50 słomek). Razem (dla mnie i dla ciebie) 10zł.


Gofr serduszko-13zł. Razem 26zł.

Babeczka-16zł. Razem 32zł.


Baza bransoletki ;). Cena 90gr. Cena 10 sztuk-9zł. Razem 18zł.

Cena 5sztuk-1zł. Po 50sztuk-10zł. Razem 20zł.



Tyle na razie wystarczy, oczywiście ja licze ceny z naszą zniżką. Musiałam zrezygnować z niektórych produktów. Cena zakupów to dość dużo-115, 5zł. Przedstaw mi proszę w poście twoją listę zakupów i cenę, to wtedy pomyślimy. Za obliczenia dziękuję mojemu laptopowi.












2 komentarze:

Wiktoria ;33 pisze...

Nikol możesz mi napisać na priv. gdzie kupujesz (stronkę) te rzeczy albo Torcik Krem? Moja mama chce kupić te rzeczy ale nie wie gdzie. Bardzo proszę o kontakt, będę wdzięczna. :)

Unknown pisze...

a polewy zapachowe???