czwartek, 21 marca 2013

Ogłoszenie wyników konkursu

Konkurs nr 1.:

1. miejsce-Landryna Róż

Landryna Róż otrzymuje zawieszki-pachnącego herbatnika i makowca, opakowanie cyrkonii, 50% zniżki u mnie, silikon i patyczki fimo. 

2. miejsce-Modelinna Wyginna

Modelinna Wyginna otrzymuje zawieszkę-pachnącego pączka, opakowanie cyrkonii, 20% zniżki u mnie i dwa patyczki fimo-pomarańczę i truskawkę.

3. miejsce-Lama Dance

    Lama Dance otrzymuje zawieszkę-makowca,opakowanie cyrkonii, 10% zniżki u mnie i jeden patyczek     fimo-arbuz.
Resztę wyników ogłoszę jutro-już jestem padnięta. Jeszcze raz gratuluje i laureatki proszę o napisanie maila z adresem i imieniem i nazwiskiem na Koty.koteczki@wp.pl!


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super!!!Zajełam 1 miejsce!!! Już sie biore za maila!!!

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

O co chodzi z tym konkursem??

Unknown pisze...

był kiedyś konkurs i teraz są ogłoszone wyniki :)

Anonimowy pisze...

AHa