poniedziałek, 11 lutego 2013

Jak zrobić modelinowe różyczki-wersja dla leniwych :)

Ostatnio umieściłam filmik jak zrobić modelinową różyczkę, jest to bardzo monotonny jak dla mnie sposób, ciągłe "rolowanie" i "rolowanie" może doprowadzić człowieka do szału. Przypomniało mi się, że jest pewien sposób dla leniwych (czyt. tych, którzy lubią ułatwiać sobie życie) oto i on:

Potrzebne będą:


  • 12-16 zł
  • modelina
  • internet 
  • chęci 
1. Wchodzimy do sklepu internetowego, w którym są foremki do modeliny (np. "Sklepik Dla Was")
2. Wybieramy sobie jakąś foremkę-różyczkę. Np.


3. Kupujemy.
4. Czekamy aż do nas dotrze
5. Bierzemy się do roboty
 6. Podziwiamy nasze dzieło

Teraz, jak już się zastanowiłam w tym sposobie trzeba o wiele więcej robić niż w tym pokazanym w filmiku. Z drugiej strony jak już kupisz taką foremkę jesteś "wszechmocnym władcą różyczek z modeliny" i możesz je robić na potęgę. To tyle na dzisiaj, bo widzę, że zaczyna mi lekko "odbijać".

Brak komentarzy: