piątek, 8 lutego 2013

Problem, aparat cz.2, ferie i + od mnie

Nareszcie! Nareszcie ferie! Długo czekałam na ten upragniony dzień! Odkryłam gdzie jest aparat, ale niestety "pamięć pełna" :p. Do tego nie mogę usunąć bezcennych letnich zdjęć. Trudno, takie jest życie. Teraz jak w tytule poruszymy pewien problem, tak, tak wiem, że nikomu nie chce się tego czytać ale to ważne. Chodzi o to, że na razie nie mogę dodać drugiej redaktorki :(, zacznie pisać dopiero za tydzień (ferie...), oczywiście jak uda mi się rozwiązać ten problem. I jeszcze ten +, pokaże wam jak zrobić takie torciki: 
oto instrukcja:




 Moim zdaniem efekt jest piorunujący, tylko zużywa się na tym dużo modeliny :p. Klej jest niepotrzebny. Instrukcja po angielsku, ale obrazki wszystko objaśniają, ja jako "wałeczka" użyłam ołówka. Dobra, to już na tyle, miłego weekendu!

Brak komentarzy: