sobota, 23 lutego 2013

Pączki, Krem ściąga i kłamie, zemsta jest słodka.

Na początek "Krem ściąga". Torcik krem ściągnęła ode mnie Pusheen Cat :( (chodzi o ruszający się obrazek z kotem) i ściągnęła podpis z innego bloga. Bardzo, bardzo źle, a ja ją pochwaliłam! Do tego te smerfy nie dostała mailem tylko UKRADŁA z opuszczonego (tak mi się zdaje) bloga! Postanowiłam się zemścić (teraz powinna być dramatyczna muzyka i pioruny!). Kiedy ja robiłam zdjęcia (kamerką laptopa) do posta o pączkach (zaraz dodam) ona napisała, że ona pisze długie tematy, a ja nic! To przecież ja się męczę i robię specjalnie zdjęcia, tutoriale (też sama robię!) i szukam różnych rzeczy z internetu! JA! Ona tylko rabuje inne, biedne blogi i męczy was tutorialami z deviantart'u! Ponieważ jestem administratorem (a nie "redaktorka 2" jak to bezczelnie stwierdził Torcik Krem) mogę zmieniać i usuwać nie tylko swoje posty jej też (diaboliczny śmiech) i jeśli ona się nie zmieni mogę nawet ją wyrzucić z bloga (ale najpierw ostrzegę trzy razy). 


Brak komentarzy: