środa, 20 lutego 2013

Zakładka, konkursik, krew we mnie wrze...

Zacznę od "krew we mnie wrze". Jestem wściekłam na Torcik Krem, że:

  • Nie uprzedziła mnie przed dodaniem konkursu (wolałabym najpierw dodać go do zakładki "konkursy", bo chyba po coś jest!)
  • To "DZISI NAPISZE NAJLEPSZY!!!" mnie uraziło! Może ja napisze lepszy, a raczej LEPSZE, bo ja piszę codziennie po kilka!
  • Jakie nagrody?! No przepraszam, ale to już powinno być ze mną ustalone (jeszcze niech spróbuje mi powiedzieć, że kosz przesyłki ponoszę ja, to nie ręczę za siebie!)
Nie będę was już zanudzać moją wściekłością, dodam tylko, że nie uznaję tego konkursu, ale nie usunę tego posta, niech już ma te swoje 5 minut dziennie na blogu :). Ale jak tylko dostanę ją w moje szpony! Nie wiem, czy pisałam, ale konkursy oficjalne muszą być w zakładce "konkursy". I nie pomyślcie, proszę, że jestem jakąś wredną "jędzą", czy ja kazałam się obrażać?!

Teraz proszę o uwagę! Konkurs OFICJALNY!

Trzeba wysłać na mail: Koty.koteczki@wp.pl tutorial (stworzony przez Ciebie) nagroda główna to: pisanie na blogu http://modelinowasztuka.blogspot.com/. Warunki do spełnienia:


  1. Należy dołączyć do członków bloga http://modelinowasztuka.blogspot.com/ 
  2. Polecić blog innym (proszę do maila dodać choć 1 imię lub nazwę osoby, której się blog poleciło. Nie trzeba spełniać tego warunku, lecz spełnienie go podnosi szansę na wygranie.
  3. Podpis na tutorialu (żeby było wiadomo kogo to praca, prace anonimowe, nie będą brane pod uwagę!)
Miejsce drugie i trzecie dostanie małe niespodzianki (pierwsze do pisania też dostanie taki +). Konkurs już dodany do zakładki "konkursy".Jak weszłam w zakładkę to zobaczyłam, że ja pierwsza wpadłam na pomysł konkursu! Teraz już tego nie widać (zaktualizowałam zakładkę), ale napisałam tam "jeden już w przygotowaniu"! 


Powodzenia życzy administratorka bloga http://modelinowasztuka.blogspot.com/   




Brak komentarzy: